خاطرات خنده دار
گـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــروه 213
پنج شنبه 9 آذر 1391برچسب:, :: 2:57 :: نويسنده : Azad

داشتم پروژه دانشگاه رو درست میکردم بابام اومد تو اتاقم میگه: این چیه؟
میگم:یه قطعه الکتریکی...
میگه: کارش چیه؟
میگم:توضیحش سخته.
زارت گذاشت زیر گوشم و گفت: فکر کردی اون موقع که 3 سالت بود و میپرسیدی بابا من چطور درست شدم توضیحش آسون بود ؟!
منو میگی :|

از صدرا

_______________________________________________________

 

تو تاکسی عقب سه نفر نشسته بودیم. من سمت راست بودم. اون دو نفر میخواستن پیاده شن ماشین وایساد. پیاده شدم اومدم کنار دیدم هیشکی نیومد بیرون سرمو بردم تو دیدم دو نفری از اون در پیاده شدن منم مثل هویج وایساده بودم !!! دوباره نشستم گفتم سلام!!!!!

از حميدرضا
_______________________________________________________

نمیدونم راهنمایی بودم یا دبیرستان ! با تاکسی میومدم خونه یه آن دست کردم تو کیفم دیدم ای دل غافل یه دوزاریم توش نیست ! هی فکر کردم چی کار کنم چی کار نکنم ؟ سر کوچمون دیدم بهترین کار فراره !! حالا نگو راننده لره آقا تا وایساد من الفرار اونم دستی کشید پیاده شد د بدو دنبال من ... من بدو اون بدو که رفتم سینه به سینه بابام که با اور کت و کروات شیک و مجلسی داشت میرفت خونه !!! گفتم بابا بابا پول یارو رو ندادم در رفتم بابامم با اون پرستیژ دست کرد جیبش پول یارو رو داد که 200 تومنم نمیشد یارو هم با کلی فحش و بدو بیراه گذاشت رفت سمت ماشینش که وسط خیابون ولش کرده بود حالا من بدو دنبالم بابام بدو !! :)))))

از سروش
_________________________________________________________

 
به پسر خاله‌م میگم :

دعا کن برام ، دعای بچه ها زود اجابت میشه . . .

میگه :
اگه دعاي بچه ها اثر داشت ، وختی که من شیش سالم بود ، و تو اون ماشین آبی‌مو شیکوندی ، باید می‌مُردی

از صدرا
_________________________________________________________

يه بار با يكي از دوستام بيرون بودم ، اين دوستم بدجوري هوس ساندويچ مغز كرده بود ولي من بهش گفتم از اينا نخور كه مغز گوسفند نيست مغزه گاوه ، اينم گير داده بود نخير مغزه گوسفنده خلاصه هيچ كدوم راضي نشديم بعد اين گفت اصلا من رفتم از خودش بپرسم و خودش رفت تو ، بعد چند ثانيه ديدم مشترياي ساندويچي منفجر شدن ، اينم بدو بدو اومده بيرون ، بهش ميگم بابا چي شد ؟!!!
رفته از يارو پرسيده : آقا ببخشيد مغز شما مغزه گاوه؟
__________________________________________________________

زمستون مریض بودم بد رقم رفتم امپول بزنم ، پرستاره گفت برو بخواب رو تخت ، شلوارت رو بکش پایین تا بیام
منم دیدم تخت تو اتاق خالی هست رفتم کشیدم پایین و خوابیدم رو تخت
یه 10 دقیقه گذشت دیدم هی صدا میزنه اقای حق جو
منم صدا زدم اینجام
اومد زد زیرخنده گفت چرا اینجا خوابیدی
...گفتم برو تزریقات نه اتاق انتظار
برگشتم دیدم پشت سرم 20 تا ادم رو صندلی نشستن و من 10 دقیقه داشتم براشون نمایش تشكيلات میدادم
با اعتماد به نفس کشیدم بالا رفتم بیرون
از وحيد
________________________________________________________

یکی از دوستام توی دانشگاه عاشق یه پسر شده بود که کاپشن آبی میپوشید

پسره بعد از عید کاپشنو عوض کرد

دوستم گمش کرد :|

از ویدا ..
________________________________________________________

ئ 2سال پیش رژیم گرفته بودم یعنی فکر کنم 8_ 7 کیلو وزن کم کرده بودم, عالی شده بودم. رفته بودیم خونه یکی از فامیللامون که یه آقا و خانم مسنی هستند, چون تابستون بود و هوا گرم , اینا بستنی آوردن تعارف کردن ولی من چون میل نداشتم برنداشتم. وقتی اقاهه به همه تعارف کرد و نشست تازه خانمش دید که من بر نداشتم. پرسید: شیوا جون تو چرا نمی خوری؟ مامانم فوری گفت: شیوا رژیمه!
خانمه بر گشت گفت:
واااا رژیم چیه؟! شما ژنتون این جوریه, عمه ات چاقه, مامان بزرگت چاقه تو هم آخر سر چاق میشی! دیگه رژیم برا چی؟ بخور بابا راحت باش!

یعنی من O_o

مامانم :">

خانمه :)

از شيوا
____________________________________________________________

 
کارآموزی زنان تو بخش زایشگاه بودیم،
مادر و بردیم رو پوزیشن(تخت مامایی)
استاد گفت:
فرجی تو بچه رو بگیر،
آقا از شانس گند ما سر بچه گیر کرد، اگه بچه نمیومد کارآموزی و افتاده بودم، آقا ما شروع کردیم مادر و تشویق به زور زدن کردن و اونم درست زور نمی زد،اینقدر استرس گرفته بودم و مشغول بودم که یه دفعه با ضربه استاد به پشتم و خنده بقیه دانشجوها به خودم اومدم،
استاد گفت:
فرجی چته؟ مواظب باش خودت نزایی....
دیدم من حواسم نبوده اینقدر غرق کار بودم که خودم هم داشتم با مادر زور می زدم

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:









آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 24
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 25
بازدید ماه : 88
بازدید کل : 54140
تعداد مطالب : 98
تعداد نظرات : 86
تعداد آنلاین : 1



كد تغيير شكل موس